Toimisto
Haartmaninkatu 4 Rak, 14
00290 Helsinki
Y-tunnus: 2912583-5
Puhelin
Myynti: Martin 045 663 87 87
Web / Support: Daniil 044 974 5734
Sähköposti
Yleiset/Tarjous: Connect@dsgnrs.fi
Tuki: Support@dsgnrs.fi
Laskut: Laskut@dsgnrs.fi
Rekry: Rekry@dsgnrs.fi

5 tapaa hyödyntää NFT:t yrityksessäsi

Tehosta paikallista liiketoimintaasi NFT:n avulla

Näin pienyritykset voivat hyödyntää nykyistä NFT-maniaa . Tässä on viisi tapaa, joilla voit käyttää NFT-teknologiaa liiketoimintasi kasvattamiseen ja asiakkaiden säilyttämiseen.

Tehosta paikallista liiketoimintaasi NFT:n avulla

Näin pienyritykset voivat hyödyntää nykyistä NFT-maniaa . Tässä on viisi tapaa, joilla voit käyttää NFT-teknologiaa liiketoimintasi kasvattamiseen ja asiakkaiden säilyttämiseen.

  1. Kanta-asiakasohjelman perustaminen

Harkitse digitaalista NFT-kanta-asiakaskorttia. Kun asiakkaat rekisteröivät sen, he lataavat sen mobiililaitteeseensa. Joka kerta kun he vierailevat yrityksessäsi, he skannaavat uskollisuus-NFT-koodin kerätäkseen uskollisuuspisteitä. Tietyillä kynnyksillä voit työntää palkintoja, alennuksia tai blockchain-tokeneja käytettäväksi kaupassa/verkkokaupassa.

  1. Markkinointi ja hyväntekeväisyystuki

NFT:llä kerättiin rahaa afganistanilaisten naisten vaikutusmahdollisuuksien vahvistamiseen Yhdysvaltojen äskettäisen pakon jälkeen. Samankaltainen ohjelma voitaisiin kopioida naapuruston, kaupungin, kaupungin tai osavaltion tasolla innostaakseen maantieteellistä markkinointia tai tukea paikallisia hyväntekeväisyysjärjestöjä.

  1. Turvallinen varainhankinta laajentumista varten

Jos yrityksesi harkitsee toisen toimipaikan avaamista tai nykyisen sivustosi laajentamista, NFT-kampanja voi olla edullinen rahoitusvaihtoehto perinteiselle pankkilainalle. Ajattele sitä pomminvarmana Kickstarterina: Joukkorahoituskampanjana, jossa lahjoittajat tietävät ja seuraavat kampanjarahaa, jokamyönnetään vain, jos kampanjan alussa tehtyjen älykkäiden sopimusten mukaiset virstanpylväät saavutetaan.4

4.Kerää varoja hyväntekeväisyyteen


Vaikka ihmiset ovat anteliaita, monista tuntuisi paremmalta, jos he saisivat jotain vastineeksi hyväntekeväisyyslahjoituksistaan. Ja mikä olisikaan parempi tapa palkita lahjoittajia kuin sallia heidän omistaa erittäin harvinainen NFT?

Taco Bell ja Coca-Cola ovat joitakin brändejä, jotka käyttävät NFT:itä kerätäkseen rahaa sosiaalisiin tarkoituksiin. Muut yritykset voivat seurata tätä esimerkkiä ja myydä yrityksen muistoesineitä NFT:nä, jonka tuotto käytetään hyväntekeväisyyteen.

Sen lisäksi, että tämä taktiikka luo yritykselle suosiota, se voi auttaa nostamaan sen profiilia ja parantamaan yleistä käsitystä.

5. Sitouta suurempi yleisö korvaamalla fyysinen NFT:ksi

Ihmiset voivat esimerkiksi ostaa NFT-versioita tuotteistasi kalliimpien fyysisten tuotteiden sijaan. Näin asiakaskuntasi voi kasvaa ja liiketoimintasi laajentua.

Johtopäätös

Yhteenvetona voidaan todeta, että NFT on yksilöllinen digitaalinen omaisuus. Tokenin ainutlaatuinen luonne tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden erottua joukosta ja olla ainutlaatuisella tavalla vuorovaikutuksessa yleisösi kanssa. Tämä puolestaan lisää sitoutumista ja yrityksesi kasvua.

Tutustu DSGNRS NFT VERKKOKAUPPA palveluun ja konsultointiin tästä

Author avatar
martingembege

Post a comment

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *