Vaikuttajamarkkinoinnissa etsitään yrityksen arvojen ja kohderyhmien kannalta oikeita vaikuttajia, joiden kautta ja avulla kerrotaan yleisöä aidosti kiinnostavia tarinoita halutuille kohderyhmille.
Vaikuttaja voi olla instagrammaaja, tubettaja, e-urheilja tai kuka vaan jolla on paljon seurantaa omalla somekanavallaan. Tärkeintä on, että niillä on oma kohderyhmä/yleisä jota voi tavoittaa somessa, halua myös tehdä kaupallista yhteistyötä sekä jakaa laadukasta sisältöä maailmalle yrityksestäsi.
Error: No feed found.
Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.
Yhdistämällä laadukkaasti toteutetun hakukoneoptimoinnin ja maksetun mainonnan (Google AdWords /Facebook) saadaan nopeampia sekä parempia tuloksia kaikkein kustannustehokkaimmin.
* Laskutetaan + ALV 24% – myös osarilla ja laskulla. Mainontakulut ei sisälly perushintaan.
* Laskutetaan + ALV 24% – myös osarilla ja laskulla. Mainontakulut ei sisälly perushintaan.
* Laskutetaan + ALV 24% – myös osarilla ja laskulla. Mainontakulut ei sisälly perushintaan.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
|