Toimisto
Kalevankatu 26 a 16
00100 Helsinki
Y-tunnus: 2912583-5
Puhelin
Myynti: Martin 045 314 0019
Web / Support: Daniil 044 974 5734
Sähköposti
Yleiset/Tarjous: Connect@dsgnrs.fi
Tuki: Support@dsgnrs.fi
Laskut: Laskut@dsgnrs.fi
Rekry: Rekry@dsgnrs.fi
Back

Offerillasopimus

Logo offerilla
Offerillasopimus 1

Mitä verkkokauppaan sisältyy:

• 1 – 10 Tuotetta – DSGNRS lisää 10 ensimmäistä tuotetta, ylimenevät laskutetaan erikseen

• 1 – 5 sisältösivua

• Helppo päivittää itse & lisätä tuotteet ( drag & drop )

• Käyttökoulutus (1h) – Kun verkkokauppa on valmis

• WordPress – WooCommerce verkkokauppa-alusta

• Mobiiliystävällinen

• Varastohallinta – Saldomäärät, automaattiset muistutukset kun tuotetta liian vähän….

• Variaatiot & muunnelmat – Väri, koko ym.

• Kupongit / Alennuskoodit

• Google Analytics integraatio

• Hylätyt ostoskorit

Shipit kotimaan toimitus integraatio jos haluaa postittaa kätevästi esim postilla ym.

• 1 kieli

• Osittain hakukoneoptimoitu

• Blogi

• Somen integrointi – Jos sinulla on esimerkiksi Instagram tai fb fiidi niin voidaan yhdistää

• Logo

• Suosituimpien maksutapojen käyttö ( korttimaksu, luotto ja osamaksu)

• Asiakas toimittaa sisällöt ( kuvat / tekstit ) ellei erikseen sovita

Miksi DSGNRS?

  • +87 webprojektia
  • Laaja kokemus paikallisista sekä kansainvälisten verkkokauppojen rakentamisesta
  • Ylläpito – mahdollista tilata erikseen kun projekti on valmis
  • Lukuisia kehitysmahdollisuuksia
  • Asiakas voi olla osana verkkokaupan rakennusprosessia
  • 100% Tyytyväisyystakuu
  • Olet osa DSGNRS webperhettä

Prosessi:

  1. Ostat offerilla verkkokauppadiilin
  2. Täytät  meidän Kick-off lomakkeen joka toteutuksessa
  3. Vastaanotamme kriteerisi ja tarvittaessa otamme sinuun yhteyttä
  4. Ennen julkaisua pidetään välietappi jollain tarkistetaan kaikki ennen julkaisua
  5. Julkaistaan ihana verkkokauppasi

Toimitusaika:

  • Noin 30 pv / verkkokauppa
  • Riippuen koosta, miten nopeasti asiakas toimittaa sisällöt  ja monimutkaisuudesta

Tuotteet:

  • DSGNRS Lisää 10 tuotetta verkkokauppaan. Yli 10 tuotetta niin laskutamme 20€/tuote.
  • DSGNRS ei tuota sisältöä tuotteisiin ( kuvat & teksti)

Ulkoasu:

  • Yksinkertainen
  • Nykyaikainen

Sisällöntuotto:

  • DSGNRS ei tuota sisältöä kuten teksti ja kuvia ellei erikseen sovita
  • DSGNRS voi tarjota sisällöntuoton ylimääräisenä palveluna
  • DSGNRS rakentaa verkkokaupan täydellisesti vaikka lorem ipsumilla( feikkitekstillä + kuvilla) mitä voi vaihtaa jälkikäteen nopeasti.
  • Opetamme myös koulutuksessa miten voit helposti muuttaa sisältöä ( tosi yksinkertaista )

Aikataulutus:

  • Projekti kestää 30pv siitä asti kun kick-off lomake on täytetty. Jos projekti viivästyy paljon esim sisällön puutoksista niin DSGNRS saattaa joutua venyttämään työtunteja jälkikäteen josta veloitetaan tunti hintaa 50€ / H. Ollaan tosi joustavia, mutta haluamme myös pitää aikataulusta kiinni.

Extrapalvelut:

  • Lisäkielet
  • Uutiskirjeen integrointi mailhimppiin
  • Ostojen integrointi mailchimppiin
  • Yhteydenottolapun integrointi mailchimppiin
  • Chat integrointi & käyttöönotto
  • Erillinen ajanvaraus / kalenteri
  • Ylläpito: Kuukausittainen tai tuntiperusteinen
  • Kuvanmuokkaus sosiaaliseen mediaan ( Facebook & Instagram ), Story & postaus
  • Maksullinen digimainonta kasvattamaan myyntiä ( Google, Facebook & Instagram)
  • Google Shopping
  • Facebook shop
  • Instagram shop
  • Facebook Business account
  • Graafisettyöt – Räätälöidyt bannerit, video, promootiomateriaalia
  • Logistiikka – Ulkoinen säilytysvarasto & nopea toimitus asiakkaille – Nettivarasto

Toimitusaika Sopimus on allekirjoitettu, kick-offlomake täytettynä niin 30 päivän päästä (max 60pv)arviolta projekti valmiina. Poikkeuksellisesti jos asiakas viivästyttää esim sisällöntoimituksen kanssa.

Sopimus Allekirjoitetaan sopimukset ennen kuin työ alkaa, jotta kummallakin osapuolella on selkeä näkemys laskutuksesta sekä työn kuvauksessa. Samalla se suojaa kumpaakin osapuolta. 

Olemme erittäin joustavia ja hyvin käytettävissä jos tahdotaan tehdä muutoksia sopimukseen.  

Tiedotteet: 
 

  • Laskutus: 50% aloitusmaksu ja 50% kun loppukoulutus on pidetty. 
  • Lisäosien maksut ei sisälly tarjoukseen vaan asiakas maksaa tarvittaessa pro tai maksulliset versiot 
  • Koulutus ajanvarauksen käyttöön projektin loputtua 
  • One.com palvelimen ostaminen ennen projektinalkua. ( maksu ei sisälly tarjoukseen koska maksu menee kolmannelle osapuolelle ) 
  • Asiakas suostuu kustantamaan ylimääräiset kulut, jotta projekti valmistuu. DSGNRS sitoutuu tekemään projektin budjetin sisällä.
  • Lisätuotteet 10kpl jälkeen 20€ / tuote

HINTA 1999€ + SIS 24%    

Yleiset sopimusehdot 

1. Sopimusehtojen soveltaminen ja voimassaolo 

Näitä sopimusehtoja sovelletaan palveluntarjoajan DSGNRS DEVELOPMENT AY  tuottamiin ja Asiakkaan, tilaamiin tuotteisiin ja palveluihin. Nämä ehdot astuvat voimaan, kun molemmat osapuolet allekirjoittavat sopimuksen ja ovat voimassa toistaiseksi, korvaten aiemmat sopimusehdot. 

2. Sopimuksen kohde 

Sopimuksella sovitaan Asiakkaan tilaamasta tuotteesta tai palvelusta jonka palveluntarjoaja asiakkaalle toimittaa. Palveluntarjoajan palveluiden käyttämiseen liittyvät muiden yritysten palvelut kuten esimerkiksi asiakkaan internet-yhteydet, domain tai palvelin eivät kuulu palveluntarjoajan vastuun piiriin. 

3. Sopimuksen syntyminen ja siirtäminen 

Sopimus syntyy, kun asiakas tilaa palvelun ja palveluntarjoaja on vahvistanut tilauksen ja molemmat osapuolet allekirjoittavat sopimuksen. Vahvistus tehdään pääsääntöisesti sähköisesti, mutta muita tapoja voidaan käyttää, jos asiasta sovitaan etukäteen. Asiakkaalla ei ole lupaa siirtää sopimusta kolmannelle osapuolelle ilman palveluntarjoajan antamaa kirjallista suostumusta. 

4. Luottotietojen tarkistaminen 

—– 

5. Sopimuskauden pituus ja sopimuksen purku (ylläpitosopimuksissa) 

Sopimuskauden pituus (12kk) on sama kuin palveluun valitun laskutuskauden pituus. Sopimus jatkuu automaattisesti kauden loputtua samanmittaisella sopimuskaudella kuin ensimmäinen laskutuskauden pituus on, mikäli sitä ei ole irtisanottu. 

Sopimus voidaan irtisanoa kulloinkin kuluvan laskutuskauden loppuun, ei kuitenkaan keskelle sitä. Irtisanominen on tehtävä yksi (1) kuukausi ennen laskutuskauden loputtua kirjallisesti tai sovittaessa sähköisesti. 

Asiakkaalla oi kuitenkin oikeus purkaa sopimus irtisanomisaikaa noudattamatta, mikäli sovittuja palveluita ei voida ylläpitää. Tämä ei kuitenkaan koske satunnaisia katkoja, jotka aiheutuvat internet-verkosta tai palvelinkoneiden ylläpitotöistä tai laiteviasta, joka saadaan korjattua kohtuullisessa ajassa. 

Palvelun tarjoaja varaa oikeuden irtisanoa palvelu välittömästi ilman irtisanomisaikaa, mikäli asiakas rikkoo sopimusehtoja tai palvelun tuottamista ei voida jatkaa ulkopuolisen tekijän vuoksi (esimerkiksi viranomaismääräykset tai muu force majeure –tilanne esim. korona). Tällöin palveluntarjoajalla on oikeus pidättää ennakkomaksu tai sen osa taikka veloittaa maksu jo asiakkaan tilaaman palvelun hyväksi tehdystä työstä sekä siitä aiheutuneista kuluista/ kustannuksista palveluntarjoajan kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti. 

6. Hinnastot, maksut ja laskutus 

Asiakas maksaa palveluntarjoajalle palvelusta tilauksen yhteydessä sovitun laskutuskauden mittaisissa jaksoissa. Laskut lähetetään asiakkaan ilmoittamaan postiosoitteeseen (sähköpostitse ja/tai normaalilla postina) tai sähköpostiin. Asiakas maksaa laskusta niiden eräpäivään mennessä. 

Palveluntarjoajalla on oikeus irtisanoa palvelu, mikäli maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä. Palveluntarjoaja varaa oikeuden myös irtisanoa palvelu ilman irtisanomisaikaa, mikäli maksua ei suoriteta välittömästi huomautuksen jälkeen. 

Palvelun tarjoajalla on oikeus periä viivästyneistä suorituksista korkolain mukainen viivästyskorko sekä kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukainen maksukehotusmaksu sekä maksun viivästymisen johdosta suljetun palvelun uudelleenavausmaksu. Asiakas on velvollinen korvaamaan myös maksujensa laiminlyönnistä mahdollisesti aiheutuvat perintätoimistojen palkkiot ja muut oikeudelliset kulut. 

Palveluntarjoaja pidättää oikeuden hinnan muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta. Uudet hinnat astuvat voimaan asiakkaan seuraavassa laskutusjaksossa. Asiakkaalla on tällöin oikeus irtisanoa palvelu päättymään ennen uuden hinnoittelun voimaanastumista. Lainsäädännöllisistä tai verotuksellisista syistä aiheutuvat hinnanmuutokset astuvat voimaan välittömästi. 

7. Palvelun toimittaminen 

Palveluntarjoaja on velvollinen toimittamaan tilatun palvelun ja asiakas on velvollinen toimittamaan kaiken palvelun toimittamiseksi tarvittavan tiedon sovittuna aikana. Toimitusaika katsotaan alkavaksi siitä päivästä kun asiakas toimittaa palvelun toimittamiseen tarvittavat tiedot. Palveluun liittyvien osa-alueiden (kuten verkkotunnuksen rekisteröinti tai siirto) toimitus voi viivästyä palveluntarjoajasta riippumattomista syistä. 

Palveluntarjoaja pyrkii tiedottamaan mahdollisuuksien mukaan asiakkaalle aiheutuvista viivästyksistä. Lisäksi asiakas hyväksyy toimituksen, ellei hän reklamoi siitä kirjallisesti välittömästi (tai sähköisesti jos sovittu). Asiakas on velvollinen korvaamaan toimituksesta aiheutuneet kulut, vaikka sopimus purettaisiin. 

8. Palvelun sisältö ja tuottaminen, asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet 

Palveluntarjoaja voi tuottaa sopimuksen mukaisen palvelun haluamallaan tavalla. Palveluntarjoaja varaa oikeuden muuttaa palvelun sisältöä, tiedottaen siitä kuitenkin etukäteen. Asiakkaan pyynnöstä tehdyistä muutoksista veloitetaan normaali toimenpidemaksu kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa palvelun sisältöä myös tiedottamatta tästä etukäteen, mikäli tämä on tarpeen esimerkiksi tietoturva- tai muista syistä. Tällöin tehdystä muutoksesta pyritään tiedottamaan mahdollisimman nopeasti jälkikäteen. 

Palveluntarjoaja rekisteröi asiakkaan verkkotunnuksen kolmansien osapuolien ylläpitämien rekisteröintipalvelujen kautta. Palveluntarjoaja toimii rekisteröinnissä vain maksunvälittäjänä. Verkkotunnus rekisteröidään asiakkaan toimittamin tiedoin. Asiakas hyväksyy verkkotunnusrekisterien sopimusehdot ja vastaa siitä, että hänellä on käyttöoikeus kyseiseen verkkotunnukseen. Palveluntarjoaja ei vastaa verkkotunnusrekisterien toiminnasta. 

Asiakas on itse velvollinen huolehtimaan siitä, että hänen käyttämänsä ohjelmistot ovat ajan tasalla ja esimerkiksi virustorjunnasta. 

Asiakas vastaa täysin palvelun ja sivustonsa kautta toisille käyttäjille tai kolmansien osapuolien palvelimille toimitetusta materiaalista. Asiakas vastaa siitä, että materiaali ei aiheuta häiriöitä verkkoliikenteeseen, eikä loukkaa kolmansien osapuolien tekijänoikeuksia, riko lakia tai viranomaismääräyksiä eikä ole hyvien tapojen vastaista. Palveluntarjoaja varaa oikeuden poistaa materiaali, joka rikkoo sopimusehtoja. Asiakas tallentaa palveluun kaiken materiaalin omalla vastuullaan. 

Asiakkaan on korvattava Palveluntarjoajalle ja kolmansille osapuolille mahdollisista väärinkäytöksistä aiheutuneet tutkinta-, korjaus ja/tai muut kulut. Asiakas vapauttaa palveluntarjoajan sekä sen työntekijät kaikista mahdollisista seuraamuksista, joita asiakkaan toimet tai toiminta verkossa tai muuten tämän palvelun nojalla mahdollisesti aiheuttavat. 

Asiakas on myös velvollinen lukemaan palvelua ja siihen mahdollisesti tulevia muutoksia koskevat Palveluntarjoajan toimittamat tiedotteet sekä toimimaan niiden mukaisesti. Tiedotteet voidaan julkaista palveluntarjoajan web-sivuilla tai toimittaa asiakkaalle muulla tavalla. 

9. Palvelun virheet, havaittujen virheiden korjaus sekä mahdolliset hyvitykset 

Palvelussa katsotaan olevan virhe, jos se olennaisesti poikkeaa palvelukuvauksen määrittelemistä ominaisuuksista ja poikkeama olennaisesti haittaa palvelun käyttöä. 

Asiakas on velvollinen ilmoittamaan virheestä heti sen huomattuaan. Palvelujen toimintaa valvotaan ja mahdolliset virheet korjataan niin pian kuin mahdollista, kuitenkin noudattaen palvelukuvauksessa mahdollisesti määriteltyjä erityisehtoja korjausaikataulusta. Virka-ajan ulkopuolella kiireellisistä korjaustöistä sovitaan erikseen. 

Palveluntarjoaja varaa oikeuden keskeyttää palvelun tuottaminen tilapäisesti, mikäli se on tarpeellista korjaus-, huolto- tai muiden töiden vuoksi. Palveluntarjoaja pyrkii minimoimaan katkoksen keston ja tiedottamaan siitä asiakkaalle mahdollisuuksien mukaan etukäteen. Palveluntarjoaja varaa oikeuden olla korjaamatta virhettä, joka on aiheutunut asiakkaan omasta toiminnasta, esimerkiksi väärinkäytöksistä tai palvelun virheellisestä käytöstä. 

Mahdollisessa virhetilanteessa asiakkaan on reklamoitava kahdeksan (8) päivän kuluessa kirjallisesti. Palveluntarjoajan vastuu rajoittuu enintään kuluvan kuukauden palvelumaksuihin.  

11. Asiakastiedot 

Asiakkaan velvollisuus on toimittaa Palveluntarjoajalle palvelun tilauksen yhteydessä oikeat tiedot. Mikäli tiedot eivät ole oikeat tai ne ovat puutteelliset Palveluntarjoaja varaa oikeuden olla toimittamatta palvelua tai projekti voi viivästyä sovitusta aikataulusta. Asiakkaan tulee ilmoittaa mahdollisista muutoksista käyttäjätietoihin mahdollisimman pian. 

12. Salassapito 

Kaikki asiakkaan dokumentit pidetään kahdenkeskisinä asiakkaan kanssa ja tiedot eivät mene muuhun kuin DSGNRS:n kanssa toimivalle kolmannelle osapuolelle joka sitoutuu myöskin noudattamaan vaitiolovelvollisuutta.  

DSGNRS käyttää IT2018YSE–YLEISETSOPIMUSEHDOT kohtaaan 7 (salassapitoon)   

13. Tietoturvallisuus 

Asiakas ymmärtää, että hakkerit ovat iso uhka verkkosivustoille (esim. Suoria hyökkäyksiä asiakkaan palvelimelle) tai jopa epäsuorannaisesti (esim. Asiakkaan sähköpostitiliin ja / tai haittaohjelmien kautta asiakkaan paikalliseen tai henkilökohtaiseen tietokoneeseen). DSGNRS ei kirjaimellisesti voi takaa, että asiakkaan sivustoon ei kohdistu hyökkäystä. DSGNRS ei ole vastuussa mahdollisista tappioista, jotka liittyvät sivuston hakkerointiin. DSGNRS asentaa vaaditut tietoturva ohjelmistot sekä suojaa sivustoa mahdollisilta hyökkäyksiltä. Sopimuksen mukaan DSGNRS ei ole sitoutunut tarjoamaan tietoturvapalvelua erikseen, ellei toisin määritetä. Asiakas ymmärtää, että mahdollisessa tietoturvahyökkäyksessä korjaustyöstä laskutetaan tunti tai työn määrän mukaan. Voimme vakuuttaa silti, että suojelemme sivustoa mahdollisimman tehokkailla työkaluilla. 

14. Muut ehdot 

Sopimus on Palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen. Asiakas sitoutuu pitämään luottamuksellisena kaikki sopimukseen, palveluun ja/tai sen hinnoitteluun liittyvät tiedot. Asiakas vastaa siitä, että hänen palveluksessaan toimivat työntekijät, alihankkijat tai muut palveluun kuuluvat tahot noudattavat näitä ehtoja. Palveluntarjoajalla on oikeus olla luovuttamatta asiakkaan verkkotunnusta, ennen kuin kaikki Palveluntarjoajan saatavat asiakkaalta on suoritettu. 

Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla.