DSGNRS - Digimarkkinointi

GOOGLE ADS-MAINONTA 
Hakukonemarkkinointi.
Display & remarketing kamppanjat

FACEBOOK MAINONTA
Maksullliset kampanjat

HAKUSANAMAINONTA
Hakukoneoptimointi

YRITTÄJÄ 
TERVETULOA

DSGRN on ryhmä digitaalisen markkinoinnin osaajia, joiden päätavoite on auttaa yrityksiä tekemään parasta liiketoimintaa verkossa mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Maksullinen markkinointi

Google Adwords -mainonnalla tarkoitetaan hakusanamarkkinointia Googlen hakutulossivun mainospaikoilla. Mainoksesi näkyvät niillä hakusanoilla, joilla asiakkaasi etsivät tietoa tuotteestasi tai palvelustasi. Et siis tyrkytä tuotteitasi, vaan olet paikalla, kun asiakkaasi etsivät sinua.
Google Adwords -mainonnassa jatkuva tilin optimointi on yksi tärkeimmistä asioista, jotta mainonnasta voi saada mahdollisimman kannattavaa ja edullisista.

Jälleenmyynti ja näkyvyys 

Facebook-markkinointi on noussut suureen suosioon eri yritysten markkinointistrategioissa, eikä turhaan sillä Facebook-markkinointi on monille yrityksille kultakaivos uusasiakashankinnassa.
Pääset hyödyntämään markkinoiden tehokkainta tekoälyä mainonnan kohdentamisessa sekä optimoinnissa ja saat tätä kautta ennennäkemättömiä tuloksia.

Google mainonta

Google Ads -hakusanamainonnalla tavoitat potentiaaliset asiakkaasi, silloin kun he ovat tekemässä ostopäätöksiä. Mainonta toimii tällöin hyvänä palveluna asiakkaillesi.

Google Ads -kampanjoinnin etuihin kuuluu myös, että yritys itse voi päättää kuinka paljon se haluaa maksaa yksittäisestä kävijästä, kampanjan tulokset ovat mitattavissa ja kampanjan voi lopettaa milloin vain. Onnistunut hakusanamainonta on aina tavoitteellista ja mitattavaa.

Hakusanamainonta on markkinointia tehokkaimmillaan. Sen avulla tavoitat ne verkon käyttäjät, jotka etsivät tietoa tuotteisiisi ja palveluihisi liittyen. Hakusanamainonta onkin syytä nähdä tiedonhakijan palveluna: sen myötä verkon käyttäjälle voidaan tarjota tehokkaasti tietoa juuri sellaisesta tuotteesta tai palvelusta, jota hän etsii ja tarvitsee.

Kokemuksemme hakusanamainonnasta on pitkä ja monipuolinen. Siksi pystymme toteuttamaan laadukkaampia kampanjoita kuin aloittelevat hakusanamainostajat. Raportoimme sinulle säännöllisesti mainoskampanjoidesi kehitystoimenpiteistä ja mainonnalla saavutetuista tuloksista. Näin pysyt jatkuvasti ajan tasalla kampanjan tuloksista ja kehityksestä.

9 TAPAA SÄÄSTÄÄ RAHAA GOOGLE ADWORDS -MAINONNASSA:

  1. NEGATIIVISTEN AVAINSANOJEN VIIKOTTAINEN LISÄYS -  Kun tilissäsi on seurantatunnukset kunnossa, tililtä nähdään mitkä asiat tuottavat kauppaa ja mitkä ei. Negatiivisten avainsanojen lisäämisellä varmistetaan että mainoskamppanjat ei kertää turhia klikkejä ja näyttökertoja.  
  2. PITKÄN HÄNNÄN AVAINSANAT MAINONTAASI -  Tunnetusti monen sanan avainsanat ovat tarkempia ja halvempia avainsanoja, kuin yhden avainsanan sanat. Lisäämällä monen sanan avainsanoja saadaan mainoksista edullisempia ja tarkempia asiakkaille.
  3. AVAINSANOJEN HAKUTYYPPEJEN MUOKKAAMINEN - Laajan haun avainsanoilla saat paljon näyttökertoja ja klikkauksia mainoksillesi, mutta mainontasi ei tässä tapauksessa ole kovinkaan tarkkaa. Mitä tarkempia avainsanoja pystyt mainonnassasi käyttämään sitä parempi
  4. AVAINSANOJEN HINTATARJOUKSIEN MUOKKAAMINEN - Avainsanojen hintatarjouksia kannattaa seurata viikoittain, koska tilanne muuttuu jatkuvasti Googlessa. On tärkeää tarkistaa, ettet maksa klikkauksistasi liikaa ja, että maksat klikkauksista vain sen verran mitä tarvitset, jotta pystyt säilyttämään haluamasi mainospaikan Googlessa. Hyvin harvoin kannattaa alkaa tavoitella ykkösmainospaikkaa, koska silloin usein maksat vain ”turhaan” liikaa mainosten klikkauksista.
  5. HUONOSTI TOIMIVIEN AVAINSANOJEN KESKEYTTÄMINEN - Tarkasta avainsanasi ja katso, mitkä avainsanat ovat mainonnassasi kaikista kannattavimpia. Mitkä sanat tuovat yrityksellesi haluttua tulosta ja mitkä avainsanat taas kuluttavat budjettia, mutta eivät tuo tuloksia yritykselle. Huonosti toimivat ja kalliit avainsanat pois kannattaa jättäää pois mainonnastasi.
  6. MAINOKSIEN A/B-TESTAUS - Nimensä mukaan A/B-testaus on vertailua, jossa etsitään jatkuvasti parhaiten toimivaa vaihtoehtoa. Vertailusta voidaan johtaa tilastollinen ero ja nähdä, kumpi kahdesta vaihtoehdosta on yrityksen tavoitteiden kannalta kannattavampaa. Digitaalisessa markkinoinnissa ihmisten toimista jää digitaalisia jälkiä, joista saadaan selkeitä lukuja. Joiden avulla voidaan todeta jonkin toisen markkinointiviestin tai esitystavan olevan tehokkaampi.
  7. MAINOSRYHMIEN PILKKOMINEN - Kun uusia avainsanoja jatkuvasti lisätään mainosryhmiin, on myös tärkeää pitää huoli siitä, että uudet avainsanat sopivat kyseiseen mainosryhmään ja ne saavuttavat korkeat laatupisteet. Jos laatupisteet ovat heikot, on syytä pilkkoa jo nykyisiä mainosryhmiä ja tehdä uusille avainsanoille omat mainosryhmät ja niihin sopivat mainokset. Mitä paremmat laatupisteet sitä vähemmän maksat klikkauksistasi.
  8. ERI LASKEUTUMISSIVUJEN TESTAUS - Jos tuotteesi on jokin tietty, esimerkiksi Niken Airmax -kengät naisille, ohjaat tottakai mainoksesi juuri kyseiselle sivulle, josta kyseiset kengät löytyvät. Jos tuotteesi tai palvelusi ei ole kuitenkaan näin tarkka, voit testata verkkosivustollasi eri laskeutumissivuja ja testata, mikä laskeutumissivu saavuttaa parhaat laatupisteet ja mikä laskeutumissivu tuottaa eniten tuloksia yrityksellesi.
  9. TARKASTELE MAINONTAASI LAITTEIDEN, PAIKKAKUNTIEN JA KELLONAJAN MUKAAN - Joillain yrityksillä on myös havaittavissa tiettyjä päiviä ja kellonaikoja, milloin tulokset todennäköisemmin syntyvät. Kun nämä ajankohdat ollaan selvitetty, voidaan kokeilla esimerkiksi hieman korkeampia avainsanojen hintatarjouksia näiden sanojen kohdalla. Ja muina aikoina taas maksaa klikkauksista vähemmän

Hinnoittelu 

Google-mainonta(Google Ads) ovat kustannustehokas tapa (pienellekin yritykselle) ohjata liikennettä, markkinoida tuotteita/palveluita ja kasvattaa myyntiä.
Voit aloittaa pienemmällä budjettilla  kuukaudessa.

Google mainosten hinta koostuu 2 asiasta: 

Mediabudjetti – hinta per klikkaus yhteensä. Esimerkiksi 1 000 klikkausta kuukaudessa x 0,25 euroa/klikkaus = 250 euroa kuukaudessa.

Hallinnointipalkkio – palkkio, jonka veloitamme tilisi optimoinnista. Tämä räätälöidään sopimuksen mukaan.

Miika Hiltunen

Google & Facebook Guru

Pyydä ilmainen Google AdWords-tilin auditointi

Mitä auditointi käytännössä tarkoittaa?

Google Adwords -auditoinnissa asiantuntijamme käy läpi yrityksesi mainostilin ja pystyy nopeasti ja tehokkaasti osoittamaan sen mahdolliset puutteet ja kehityskohteet.

Auditointi on maksuton.

Ota yhteyttä

Vastaamme 24H sisällä viestistäsi.

DSGNRS Digitaalinenmarkkinointi 2020